Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Słowińskim Parku Narodowym
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Słowińskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Słowińskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
listownie na adres:
Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1 a
76-214 Smołdzino
osobiście w dyrekcji Słowińskiego Parku Narodowego (sekretariat) przy ul. Bohaterów Warszawy 1 a, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 – 15.30
drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretriat@slowinskipn.pl
za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynce Podawczej na platformie ePUAP.
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski wpływające do Słowińskiego Parku Narodowego ewidencjonuje się w rejestrze skarg i wniosków prowadzonym przez sekretariat i podlegają rozpatrzeniu.
Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Dyrektor Słowińskiego Parku Narodowego przyjmuje interesantów (w tym sprawach skarg i wniosków) w każdy wtorek w godz. 10.00 – 14.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Słowińskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
listownie na adres:
Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1 a
76-214 Smołdzino
osobiście w dyrekcji Słowińskiego Parku Narodowego (sekretariat) przy ul. Bohaterów Warszawy 1 a, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 – 15.30
drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretriat@slowinskipn.pl
za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynce Podawczej na platformie ePUAP.
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski wpływające do Słowińskiego Parku Narodowego ewidencjonuje się w rejestrze skarg i wniosków prowadzonym przez sekretariat i podlegają rozpatrzeniu.
Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Dyrektor Słowińskiego Parku Narodowego przyjmuje interesantów (w tym sprawach skarg i wniosków) w każdy wtorek w godz. 10.00 – 14.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Liczba odwiedzin:
47
Podmiot udostępniający informację:
<brak tytułu>
Informację wytworzył:
Filip Matras
Informację opublikował:
Filip Matras
Data publikacji:
20.08.2024
Data pierwotnej publikacji:
20.08.2024 11:38:24
Data ostatniej modyfikacji:
20.08.2024 11:38:24
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
20.08.2024 11:38:24
Filip Matras -
Publikacja artykułu